Abby's FotoPage
remember me sometimes...if not always...
By: Abby Rabiah

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  >  >>]    [Archive]
Thursday, 31-Aug-2006 04:47 Email | Share | | Bookmark
merdeka day kat ofis jerk laa.....

 
 
wajah2 enterframe...heheee
View all 5 photos...




p/s:...di sebab kan semenjak dua menjak neh fotopages bengong sket ...aku tak leh nak upload pic2 terbaru kat lam neh ..so korang bley aa pi kat laman multiply aku ..kat situ ader bykkk pics terbaru...tapi sblm tgk tu..kena aa jadik member dulu ...kalo tak..bley baca artikel2 jerk....sbb pic2 tu khas utk nama2 yg aku dah inite jerk ..ok..bubbye...


Sunday, 23-Jul-2006 16:22 Email | Share | | Bookmark
picnic kat PD

mmm...nyam..nyam...ayam panggang
dgn kak jebon yg jadik bos besar ptg tue
pembantu yg di import dr medan utk wat bara api..hehe
View all 24 photos...
bulan july neh dah 3 kali pi PD...first aritu 2hb pi ngan 'awak'... pastu 8hb plak pi family day..kat PD gak..masa tu duk kat sunshine bay resort..mmg best mandi laut sbb dah lama sgt tak pi mandi laut..plak tu aritu terkena tsunami..bila tgk laut jer tringat gambar2 yg dlm internet tu..takuttt ...and semalam 22hb pi PD lagi..kali neh tido kat PD marina resort..pi plak ngan member2 yg satu kepala..mmg best arr ..asyik tergelak jerk...
semalam ingatkan nak mandi laut,tapi kat port kitorang duduk tu air dia tak bersih..so kansel..so wat bbq jer..pastu kol 1830hrs balik..on the way blk singgah tepi jalan pi beli durian..sampai umah..apa lagi....melantak arr sampai tak larat ..hehe..the next day..pas checked out..trus pi jusco seremban 2..tgk pirates of the caribbean 2..out of 5..i'll give 4star to this film ..mmg best arr...then window shopping kejap pastu balik...boring tol lom gaji ..dah laa skang tgh mega sale...kalo tak..beli kasut beli baju beli mekap2 sumer..arrrr
then sampai umah dlm kol 1720hrs..kemas2 barang kejap then pi keje malam....adus..penat tak ilang lagi... ...hehehe..tak sabar nya nak tunggu 25hb neh...cepat laa masuk wahai gaji..bleh aku pi shopping...


Wednesday, 7-Jun-2006 12:04 Email | Share | | Bookmark
batu ferengghi beach

 
 
 
View all 7 photos...
baru jerk nak berposing..bateri kong plak....aduss..tension..tension... sepanjang2 kedai kat tepi pantai tuh pi cr bateri..1 kedai pon tak jual..hee


Wednesday, 7-Jun-2006 11:35 Email | Share | | Bookmark
ofis

 
 
button A untuk arrival area..button D plak untuk departure area
skang stiap maser terperap lam blk neh jerk....dah tak leh keje kat luar lg...huhuhu dah tak leh cuci mater lg dahhh hehehee


Thursday, 1-Jun-2006 17:03 Email | Share | | Bookmark
my bestfriend engagement

with kak jan
kak jan in peach saree
kumar,kak jan and me
View all 14 photos...


[<<  <  [1]  2  3  4  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net